- Úvod
- Reklamační podmínky
Reklamační podmínky
Poškozená zásilka:
Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail info@seaofspa.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.
Reklamace:
Přišlo vám jiné zboží či zásilka je jinak poškozená? Obratem nám zašlete na e-mail info@seaofspa.cz následující informace:
- číslo objednávky a datum
V případě poškozené zásilky při přepravě stačí zaslat detailní foto poškození zboží a foto poškození balíku. Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším čase.
Pokud v balení nějaký produkt chybí, stačí zaslat foto doručeného obsahu. Ihned zajišťujeme kontrolu skladu a kamer (ne vždy je bohužel možná kontrola obsahu vzhledem k přelepům z výroby).
Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.
K reklamaci prosím využívejte primárně e-mail, snažíme se reagovat nejpozději do 24 hod.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO):
Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy můžete stáhnout ZDE.
Adresa pro zaslání zboží:
Super-Lock s.r.o.
Kodaňská 1007/40,
Praha 10
101 00
Děkujeme
seaofspa.cz