ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

+420775500111

info@seaofspa.cz

  • Úvod
  • Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

Poškozená zásilka:

Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail info@seaofspa.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.

Reklamace:

Přišlo vám jiné zboží či zásilka je jinak poškozená? Obratem nám zašlete na e-mail info@seaofspa.cz následující informace:

-  číslo objednávky a datum

V případě poškozené zásilky při přepravě stačí zaslat detailní foto poškození zboží a foto poškození balíku. Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším čase.

Pokud v balení nějaký produkt chybí, stačí zaslat foto doručeného obsahu. Ihned zajišťujeme kontrolu skladu a kamer (ne vždy je bohužel možná kontrola obsahu vzhledem k přelepům z výroby). 

Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.

K reklamaci prosím využívejte primárně e-mail, snažíme se reagovat nejpozději do 24 hod.

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO): 

Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy můžete stáhnout ZDE.

Adresa pro zaslání zboží:

Super-Lock s.r.o.

Kodaňská 1007/40, 

Praha 10

101 00

 

Děkujeme 

seaofspa.cz

 

Přihlašte se k odběru newsletteru na Váš e-mail
Přihlašte se a naše nejlepší slevy a nabídky budeme posílat do Vaší e-mailové schránky.

Rychlá navigace

Informace pro Vás

Kontakt

Super-Lock s.r.o.
Kodaňská 40
10100 Praha 10
IČ: 28419375, DIČ: CZ28419375

tel.: +420775500111

info@seaofspa.cz

Přihlášení